29 Mart 2013 Cuma

افتتاحیه

بهار عزیزم این عکس رو برای افتتاح وبلاگت انتخاب کردم از کلاژی هست که تو دیشب درست کردی گفتی برای آقا رضا درست می کنم . خیلی خوشگل شده منم قبول د ارم. این روش کلاژ درست کردن ایده خودته .کشف کردی که رنگ سفید آبرنگ در واقع کارکرد چسب رو می تونه داشته باشه چون به هیچ کاری نمی اد قبلا برات از این چسب ماتیکی ها گرفته بودم شاید چون رنگ اون چسب هم سفیده این به ذهنت اومده نقاشی رو که می کشی تکه تکه پاره می کنی و بعد قلم مو رو می زنی به  آب و رنگ سفید و می مالی پشت تکه کاغذی که پاره کردی بعد که حسابی پشتش خیس شد می چسبونی به یه صفحه کاغذ بعضا کاغذی که قبلا یه نقاشی دیگه روش کشیدی و بعضی وقتها مثل این عکس، روی تخته نئوپانی که مربعی و کوچیکه و توی وسایلت هست. دیشب که اینو درست کردی خیلی کیف کردم با خودم گفتم نباید بذارم این خاطره های کوچیک از تو لابلای روزها و زمان فراموش بشه واسه همین این وبلاگ رو برات باز کردم از این به بعد از تو و کارهات می نویسم دوستت دارم

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder